Ola de novo! Na seguinte entrada vouvos ensinar algo moito máis interactivo que a primeira entrada, centrada na evolución das linguas estranxeiras en España durante o século XX. A temática da presente entrada é o uso de diferentes aplicacións e actividades na aula para tratar o tema do deseño curricular das linguas estranxeiras na ESO, Bacharelato, FP e Escolas Oficiais de Idiomas. En concreto, vou centrarme en 3 actividades diferentes: Kahoot, debates piramidais e Google Docs. Se só coñecedes os debates clásicos, nos que pouca xente aporta opinións, tedes que coñecer os debates piramidais. Estes céntranse en partir dun grupo pequeño (grupos de 2 persoas, por exemplo) e ir aumentando os grupos a medida que avanza o tempo ata rematar co grupo completo. Desta maneira, asegurámosnos d e que todo o mundo participe, incluídas todas as persoas que poidan ter máis vergoña á hora de falar en grupo. En concreto, fixemos un debate piramidal para falar das competencias que debería ter o p...
Boas de novo a todos/as! Nesta nova entrada, vou falarvos acerca do tema 7:Metodoloxía CLIL/AICLE, ao igual que na entrada anterior. A diferenza é que, en vez de falar das actividades realizadas na clase, voume centrar en comentar certos contidos da materia, como xa sabedes ao tratarse dunha entrada de diario. Para comezar, creo que é preciso facer unha descrición do que é a metodoloxía CLIL/AICLE , xa que moitos de nós non o sabiamos ata o comezo deste tema. Como indican as súas siglas (CLIL -Content and Language Integrated Learning- e AICLE -Aprendizaxe Integrada de Contidos e Lingua Extranxeira-), trátase dun termo adoptado hai máis de 20 anos para referirse a aquelas ensinanzas nas que se incorporaban contidos lingüísticos. Para máis información, ademais de ver os nomes que reciben noutras linguas, podedes revisar a seguinte imaxe. En resumo, esta metodoloxía refírese a aquelas materias nas que se combinan as ensinanzas tradicionais (como poden ser matemáticas ou historia) c...
Comentarios
Publicar un comentario